Praktykant/-Ka W Dziale Hr
Obowiązki: • prowadzenie procesów rekrutacji i wstępnej selekcji kandydatów, • współpraca z Urzędami Pracy, Uczelniami, Biurami Karier i innymi instytucjami rynku pracy, • ustalanie źródeł i metod poszukiwania kandydatów, • redagowanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych, • przygotowywanie raportów rekrutacyjnych, • tworzenie oraz aktualizowanie bazy kandydatów, • kontakt telefoniczny z Kandydatami, • współudział w rozmowach kwalifikacyjnych, • zaangażowanie w projekty z zakresu HR. Wymagania: • status studenta bądź absolwenta, • dyspozycyjność min.20h/tyg, • znajomość podstawowych metod rekrutacji i selekcji, • zainteresowanie szeroko pojętą tematyką HR, • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, • dobra znajomość środowiska Microsoft Office oraz Internet. Co zyskujesz: • możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy oraz pracy zdalnej, • możliwość bezpłatnego udziału w konferencjach i szkoleniach branżowych, • możliwość poznania zasad funkcjonowania działu HR prężnie rozwijającej się organizacji, • stałe podnoszenie kompetencji oraz dostęp do specjalistycznej prasy, • referencje po zakończeniu praktyk oraz możliwość podjęcia dalszej współpracy. Aplikuj na praktyki w Treco! Osoby zainteresowane ofertą praktyk prosimy o wysłanie CV na adres d.matczak@treco.pl w tytule wpisując „Praktyki w dziale HR”. Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji w związku z toczącymi się oraz przyszłymi rekrutacjami w TRECO Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie, przy ul. Małachowskiego 39/2, zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Jednocześnie oświadczam. że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych oraz możliwości ich poprawiania.”
Zobacz również:
Zatrudnimy telemarketerkę - studentkę zaoczną
Zatrudnimy studentki zaoczne na stanowisko Telemarketerki.
Praca nie polega na sprzedaży!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- umawianie spotkań z klientami biznesowymi telefonii komórkowej
- ścisła współpraca z...
[więcej]
0.00 PLN
Asystentka Działu Handlowego
Miejsce pracy: Łomianki
Nr ref. ADH/06/SB/CO
Opis stanowiska:
· administracyjna obsługa działu
· kontakt z zagranicznymi klientami
· sporządzanie okresowych i doraźnych raportów...
[więcej]
0.00 PLN
Praca w biurze Francuskim z językiem Angielskim-Francja
Praca we Francji dla osoby władającej jezykiem angielskim w stopniu bardzo dobrym. jezyk francuski nie wymagany ale mile widziane podstawy.
prawo jazdy B oraz minimalne doświadczenie w pracy handlowca (telefon fax...
[więcej]
0.00 PLN
Asystentka Administracyjna
Nr referencyjny: WŁ/09/10/LJ
Branża: Administracja biurowa
Język obcy: niemiecki / angielski
Miasto: Łodz
Region: łódzkie
Opis stanowiska
Wsparcie i koordynowanie prawidłowym funkcjonowaniem...
[więcej]
0.00 PLN
Stanowisko urzędnicze ds utrzymania obiektu
Ogłoszenie z dnia 31.08. 2011 r. 9/N/2011
Wojewódzki Ośrodek Kultury i Sportu „Stadion Śląski” w Chorzowie...
[więcej]
0.00 PLN