Staż w administracji CRZ Krzywy Komin!
CRZ Krzywy Komin i Fundacja OPEN MIND szukają stażysty!
Jeśli chcesz podnieść swoje kwalifikacje i nabyć niezbędnego doświadczenia, pracując w młodym kreatywnym zespole, zgłoś się!
Szukamy:
- studenta administracji, ekonomii lub rachunkowości z podstawową wiedzą z zakresu księgowości.
Do obowiązków stażysty należy:
- prowadzenie ewidencji faktur
- koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji
- pomoc w przygotowywaniu raportów finansowych
Mile widziana wiedza z zakresu rozliczania dofinansowań.
Cenimy:
- komunikatywność
- samodzielność i dobrą organizację pracy
- umiejętność planowania czasu i sposobu realizacji powierzonych zadań
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: biuro@krzywykomin.pl
Zobacz również:
Asystent przy organizacji targów pracy
Obecnie poszukujemy osób do pracy w charakterze:
Asystent przy organizacji targów pracy
Miejsce pracy: Warszawa
Pod marką Targi Kariery kryją się najbardziej prestiżowe targi na polskim rynku. Careercon sp....
[więcej]
0.00 PLN
Asystent ds. rekrutacji
Do zadań należeć będzie m in:
- wsparcie pracowników działu w prowadzeniu procesu rekrutacji
- udział w bieżących pracach administracyjno – biurowych
- redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń...
[więcej]
0.00 PLN
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Local solutions – Global expertise
Sitel jest liderem w branży Business Process Outsourcing (BPO).
Już ponad 20 lat działamy nieprzerwanie w ponad 155 lokalizacjach
na całym świecie.
W Polsce zaś...
[więcej]
0.00 PLN
STAŻ Pracownik biurowy
Sea Development Sp. z o. o. poszukuje 2 stażystów na stanowisko: pracownik biurowy.
Wymagania
- wykształcenie średnie lub licencjat
- obsługa urządzeń biurowych
- znajomość j. angielskiego
- dobra...
[więcej]
0.00 PLN
Pracownik Centrum Zarządzania
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku polskim poszukuje do swojego biura w Krakowie osoby na stanowisko : Pracownik Centrum Zarządzania
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
zdalny nadzór pracy podległego personelu w godzinach...
[więcej]
0.00 PLN