Szukaj:
Kategorie
Dam pracę
   Finanse, Księgowość, Prawo
   Gastronomia, Turystyka, Rolnictwo
   Handlowcy, Sprzedawcy, Ekspedienci
   Informatyka, Telekomunikacja
   Inżynierowie, Technicy
   Kadra Zarządzająca
   Lekarze, Farmaceuci, Pielęgniarki
   Kierowcy, logistycy
   MLM
   Nauczyciele, Naukowcy
   Ochrona
   Praca Fizyczna
   Prace Biurowe, Sekretariat
   Prasa, Telewizja, Kultura
   Reklama, PR
   Sprzątanie, Opieka
   Różne
Szukam pracy


Partnerzy

Ostatnio szukane
tapicer
rzeznik
łódź
barman
pomorskie




Technical Support Service Executive



Responsibilities:
Offers expert advice and help to clients over various channels, relating to the use of their Thomson Reuters applications
Manages resolution processes and assumes ownership of technical queries
Ensures that customers are always kept up to date about the status of their query by providing effective and accurate follow-up
Continuously enhances personal and business competencies, such as product and technical knowledge
Builds an extensive network throughout the company to facilitate quick and efficient resolution
Manages the customer relationship through the use of Siebel and Salesforce CRM

Requirements:

Professional experience in a Customer Service or Information Technology Support role
Aptitude for quick learning
Logical approach to problem solving and analytical thinking
Excellent service skills including active listening alongside focusing, and fully understanding our customer´s needs
Ability to work under pressure
Proven team player, excellent communication and interpersonal skills
Self motivated, proactive and driven
Good time management and organizational skills in order to prioritize workload and demands
Demonstrates urgency, energy and enthusiasm
Adapts quickly to a changing environment
Good oral & written communication skills in both English and German language
Excellent IT skills and good knowledge of Windows applications, including Excel and Word
Experience in hardware, software, and network troubleshooting, or equivalent training and/or education are necessary. OUR OFFER
Job in an international, dynamic environment where you contribute to building innovative solutions for business professionals
Intensive training package
Wellbeing scheme including private healthcare
Company social events
High standards of ethics in the workplace

Please aply:
Careers.thomsonreuters.com

Województwo: Pomorskie
Miasto: Gdańsk,Gdynia
Cena: 0.00
Aby skontaktować się z ogłoszeniodawcą wejdź w link poniżej:
Technical Support Service Executive





Zobacz również:


Spawacz 141 (TIG)


Spawacz 141 (TIG) Nr ref. 141-0609/o Dla naszego klienta, firmy budowlanej z Katowic poszukujemy kandydatów na stanowisko Spawacz z uprawnieniami 141 (TIG). Miejsce pracy: Polska i Zagranica Oczekujemy od... [więcej]
0.00 PLN

Mechanik Samochodowy VW i Audii - NORWEGIA


Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku.... [więcej]
0.00 PLN

Referent dla komunikacji leadership


Zakres obowiązków: • Znajdowanie i tworzenie artykułów, raportów i wywiadów dla mediów BU(w języku niemieckim i angielskim) na tematy biznesowe MT górnictwa, produkcji metali jak i do spraw... [więcej]
0.00 PLN

Lider Produkcji


Omega Resource Group Plc jest brytyjską firmą, zajmującą sie rekrutacją m.in. na stanowiska techniczno – inżynieryjne. Aktualnie dla naszego klienta – wiodącej brytyjskiej firmy dostarczającej... [więcej]
0.00 PLN

Inżynierowie spawalnictwa


Dla naszego klienta duńskiej firmy produkcyjnej poszukujemy Inżynierów Spawalnictwa. Praca w Danii. Wymagania: - Stopień inżyniera - 5 lat doświadczenia na podanym stanowisku - dobra znajomość języka... [więcej]
0.00 PLN