Specjalista ds. rozwoju w EXEA Smart Space
Nawet wielkie idee potrzebują miejsca, w którym mogą się swobodnie rozwijać. Właśnie dlatego tworzymy Exea Smart Space – nowoczesny akcelerator biznesu dla firm i start-up’ów z branży IT & mobile. Exea Smart Space powstaje na terenie Toruńskiego Parku Technologicznego i jest częścią marki Exea, która zarządza nowoczesnym centrum przetwarzania danych Exea Data Center.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kreatywnej i pełnej pasji osoby na stanowisko: Specjalista ds. rozwoju w EXEA Smart Space.
Twoje zadania:
- planowanie i wdrażanie nowych projektów,
- wsparcie przy realizacji bieżących projektów,
- wdrażanie działań z zakresu promocji wizerunku,
- zapewnienie skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- prezentacja produktów i usług.
Wymagania:
- dyspozycyjność, samodzielność i doskonała organizacja pracy,
- doskonałe umiejętności komunikowania się i porozumiewania,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację i prowadzenie spotkań biznesowych,
- umiejętność prezentacji proponowanych rozwiązań i argumentacji w języku korzyści,
- bardzo dobra znajomość i rozumienie mediów interaktywnych,
- łatwość szybkiego uczenia się i chęć podejmowania nowych wyzwań,
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
- wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, zarządzanie),
- wysoki poziom kultury osobistej.
Mile widziane:
- zainteresowanie nowymi technologiami ICT & mobile,
- znajomość trendów marketingu.
Oferujemy:
- interesującą pracę dającą duże możliwości rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
- dużą samodzielność i kreatywność w działaniu,
- udział w innowacyjnych projektach,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dostęp do najnowszych technologii,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- doskonałą atmosferę pracy,
- umowę o pracę w stabilnym środowisku.
Osoby spełniające wymienione kryteria prosimy o przesłanie życiorysu zawodowego oraz listu intencyjnego w języku polskim i angielskim w formacie PDF.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o załączenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez TARR Centrum Innowacyjności Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu.”
Ogłoszenia przyjmujemy do 29.11.2013 r.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
www.smart.exea.pl
www.exea.pl
www.facebook.com/smartexea
Zobacz również:
Poszukiwanie farmaceuci/dietetycy
Firma działająca od 16 lat poszukuje współpracowników na stanowisko konsultanta.
Zadania:
- pozyskiwanie Klientów,
- udział w szkoleniach,
-udział w konferencjach,
-udział w prezentacjach firmy...
[więcej]
0.00 PLN
Staż w agencji ARTS HOUSE
Agencja Artystyczna Arts House, agencja o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje stażystów. Jeśli jesteś zainteresowany zdobyciem cennego doświadczenia i pracę przy ciekawych projektach, dołącz do nas :)
CV...
[więcej]
0.00 PLN
Płatny staż przy realizacji targów kariery
Careercon sp. z o.o. Sp. K. zajmuje się organizacją konferencji, targów kariery i targów branżowych. Jesteśmy twórcami eventów dla specjalistów. Co miesiąc widzimy się z tysiącami uczestników, a dzięki...
[więcej]
0.00 PLN
Poszukujemy osób do reklamy telefonii komórkowej
Poszukujemy osób do reklamy telefonii komórkowej
-kobiet w wieku 20-30 lat, atrakcyjnych, o miłej aparycji, przyjaznym głosie
-mężczyzn w wieku 20-3- lat, wysokich, o nienagannej sylwetce, łagodnych rysach...
[więcej]
0.00 PLN
Stażysta/Stażystka w dziale sprzedaży i organizacji szkoleń
BAMT - Business and Management Training od lat z sukcesem oferuje szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji. Szkolenia z zakresu Modelowania Procesów Bizensowych, Zarządzania Projektami oraz Business...
[więcej]
0.00 PLN