Asystent/ka działu realizacji usług - praca zdalna
Opis stanowiska:
- obsługa posprzedażowa klientów (przygotowywanie prezentacji, aktualizacja wpisów, uzupełnianie bazy o nowe wpisy, edycja zdjęć),
- korespondencja e-mailowa i kontakt telefoniczny z klientami firmy,
- windykacja należności,
- redakcja tekstów na strony internetowe,
- tworzenie prostych tekstów na potrzeby SEO.
Wymagania:
- własny komputer ze stałym dostępem do Internetu,
- znajomość pakietu Office oraz dowolnego programu do edycji zdjęć,
- podstawowa znajomość HTML,
- dyspozycyjność 5 dni w tygodniu, w godzinach 10.00-16.00,
- znajomość zasad pisowni i łatwość redagowania tekstów,
- systematyczność i dobra organizacja pracy,
- komunikatywność i kultura osobista.
Oferujemy:
- wynagrodzenie – 10 zł/h netto,
- umowa zlecenie lub o dzieło,
- systematyczne, wewnętrzne szkolenia,
- kontakt z nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami.
Forma kontaktu:
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy biuro@imediagroup.pl w terminie do 30.11.2013, wpisując w temacie wiadomości „Asystent/ka działu realizacji usług - imię i nazwisko”.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli poufności:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych".
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Zobacz również:
Zatrudnię Pomoc Biurową
Dynamicznie rozwijająca się firma zatrudni do działu administracyjnego.
WYMAGANIA:
-znajomość obsługi pakietu MS office oraz sprzętu biurowego
-wysoki poziom kultury osobistej
-dobra organizacja pracy i...
[więcej]
0.00 PLN
Pracownik biurowy! Okolice Ożarowa Maz! Atrakcyjne wynagrodzenie
Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE (wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 7097) dla jednego ze swoich Klientów z okolic Ożarowa Mazowieckiego poszukuje 5 osób na stanowisko:...
[więcej]
0.00 PLN
praca w biurze - Niemcy
Niemieckie biuro posrednictwa pracy GASTROJOB poszukuje kobiete w wieku 20 – 28 z bardzo dobra znajomoscia jezyka wloskiego do pracy na stanowisku sekretarki/call center. Zapewniamy zakwaterowanie i pensje...
[więcej]
0.00 PLN
Profesjonalny Manager HR
Korzyści:
Wykwalifikowana kadra prowadzących szkolenia
Otrzymanie certyfikatu ukończenia szkolenia
Wypracowane i sprawdzone metody szkolenia i rozwijania kompetencji
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi...
[więcej]
0.00 PLN
Pracownik administracyjno-biurowy
Dla naszego klienta poszukujemy pracownika do działu administracyjnego
WYMAGANIA:
1) wykształcenie minimum średnie,
2)doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pracownik
administracyjno-biurowy lub na...
[więcej]
0.00 PLN