Client Service Associate
Jesteśmy agencją pośrednictwa pracy proponującą pracę głównie w Holandii. Poszukujemy pracowników z różnych branż i do różnych prac min. pracowników produkcyjnych , budowlanych, technicznych oraz z branży IT Nasza firma pracuje zgodnie z prawem Unii Europejskiej – posiadamy certyfikat Ministerstwa Pracy nr 2476.
For our client we are looking for:
Client Service Associate (CSA)
Job Family : Administration
The purpose of the job or role & why it exists:
The Client Service Associate (CSA) serves as the direct interface between the Suppliers, the Service Center and the internal clients, as well as a link between the Procurement work process and the transactional systems.
Primary Responsibilities:
Troubleshoot and process invoices
Train on processing routine invoices
Handle correcting entries
At the direction of the Work Process Specialist ensure new work processes based on audit feedback are followed.
Ensure adherence to the work process.
Expedite/ resolve invoices (i.e. resolve invoice issues to enable payment)
Receive invoices to pay, validate necessity of payment, check Delegation Of Authority (DOA) to spend (non-PO and unpriced), pay supplier
Participate in Six Sigma projects as process SME
Be aware of new procurement methods and know where to direct internal partners for correct information.
Guide and assist internal partners; be the knowledgeable focal point for supplier and internal partner transactional procurement issues (Help-line).
Contribute to work process improvements.
Coordinate business rule / operating procedure changes.
Monitor daily workload and staffing levels and inventory focal points.
Monitoring of functional mailboxes.
Maintains Level 6 documentation for work process.
Investigate work process non-compliance, determining root cause and recommending corrective action.
Be responsible for training and training material updates.
Critical Success Factors:
Thorough knowledge of the procurement work process
Demonstrated leadership abilities
Demonstrated teamwork skills
Demonstrated interpersonal effectiveness skills
Experience Requirements
Skills/Knowledge:
Procurement work process including business rules, operating procedures, value-added procurement principles, procurement and accounting systems
Good knowledge of the country specific legal & tax requirements
Ability to investigate root cause
Knowledge of Management of Change (MOC) process
SAP; MSMS/DPRS/PSMS; INCA
Word; Excel; Power Point
Good oral and written communication skills
Follow through on commitments by the deadline requested
Good knowledge of the country specific accounting systems
Educational requirements:
Europe
MBO level diploma and 3-5 year of related experience.
Fluency in the English language and a good command of one or more other European languages.
PERSONS INTERESTED IN JOB OFFER, FULFILLING THE REQUIREMENTS ARE ASKED TO SEND CV IN ENGLISH ON MAIL ADDRESS: holandia@eurowork.net.pl
|
Województwo: Zagranica
Miasto: -
Cena: 0.00
Aby skontaktować się z ogłoszeniodawcą wejdź w link poniżej: Client Service Associate
|
Zobacz również:
kierowca 24h
POSZUKUJE KIEROWCY DYSPOZYCYJNEGO 24H Z OKOLIC PRUSZKOWA RASZYNA NADARZYNA ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE
[więcej]
0.00 PLN
Zatrudnię pracowników do zbioru owoców
Stawka do uzgodnienia
[więcej]
0.00 PLN
Malarze i ocieplanie budynków Niemcy
Agencja Pracy Koncepcja posiada oferty legalnego zatrudnienia u sprawdzonych, niemieckich pracodawców na terenie Niemiec dla MALARZY z doświadczeniem w ocieplaniu budynków.
Niemiecki pracodawca, z którym...
[więcej]
0.00 PLN
Doradca handlowy
Opis stanowiska:
Bieżąca obsługa klientów indywidualnych oraz pozyskiwanie nowych klientów w oparciu o posiadaną bazę adresową i telemarketing w zakresie usług (WLR – ABONAMENTY) operatora...
[więcej]
0.00 PLN
Wolontariat w Afyce lub Indiach
College for International Co-operation and Development (CICD) poszukuje Wolontariuszy. Możesz przyczynić sie do walki z AIDS i biedą na Świecie! Również TY możesz zmieniać świat na lepsze! Projekty w...
[więcej]
0.00 PLN