Asystentka Biura Zarzadu
Opis stanowiska:
* Organizacja terminarza prac Zarządu
* Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów
* Udział w przygotowywaniu prezentacji i raportów na posiedzeniach Zarządu
* Prowadzenie korespondencji
Wymagania:
* Wykształcenie wyższe,
* Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
* Doświadczenie i wysokie umiejętności w zakresie zarządzania informacjami
* Wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne
* Komunikatywność, dyspozycyjność i zaangażowanie
* Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
* Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
* Realizację odpowiedzialnych zadań zawodowych oraz możliwość rozwoju zawodowego
* Adekwatne do obowiązków warunki zatrudnienia.
|
Województwo: Śląskie
Miasto: -
Cena: 0.00
Aby skontaktować się z ogłoszeniodawcą wejdź w link poniżej: Asystentka Biura Zarzadu
|
Zobacz również:
Uslugi budowlane
Agencja zatrudnienia Jakman poszukuje dla jednego ze swoich francuskich klientow,wykonawcow budowlanych z dzialalnoscia gospodarcza; prace ogolnobudowlane a przede wszystkim wykonczeniowe, prawo jazdy kat. B...
[więcej]
0.00 PLN
Malarz – praca od 15.11!
Numer referencyjny – MAL/BEL/11/13
Miejsce pracy – Belgia
Oferujemy:
- sprawdzone miejsca pracy i stałe kontrakty (od 1 miesiąca do roku)
- stawka godzinowa od 9E (wynagrodzenie w EURO)
- współpracę...
[więcej]
0.00 PLN
Pracownik budowlany
Firma MG-BUD zatrudni Pana z doswiadczeniem przy wykonywaniu posadzek z agregatu (mixokret).Do pracy na łacie.Praca w Elblągu. Tel.609-776-413
[więcej]
0.00 PLN
Blacharze- wykonawcy prefabrykacji
Zakład produkcyjny (Łódź) poszukuje blacharzy- wykonawców prefabrykacji wentylacyjnej (praca na maszynach typu RASS). Wymagana bezwzględna znajomość zagadnień, minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym...
[więcej]
0.00 PLN
ZAPRASZAM CIĘ DO WSPÓŁPRACY
Nawiążę współpracę z osobą, która chce rozwijać
się w biznesie. Jest otwarta na nowości, chce być
dla siebie szefem i decydować o swoich awansach i
przyszłości. Napisz i sięgnij informacji;...
[więcej]
0.00 PLN