Szukaj:
Kategorie
Dam pracę
   Finanse, Księgowość, Prawo
   Gastronomia, Turystyka, Rolnictwo
   Handlowcy, Sprzedawcy, Ekspedienci
   Informatyka, Telekomunikacja
   Inżynierowie, Technicy
   Kadra Zarządzająca
   Lekarze, Farmaceuci, Pielęgniarki
   Kierowcy, logistycy
   MLM
   Nauczyciele, Naukowcy
   Ochrona
   Praca Fizyczna
   Prace Biurowe, Sekretariat
   Prasa, Telewizja, Kultura
   Reklama, PR
   Sprzątanie, Opieka
   Różne
Szukam pracy


Partnerzy

Ostatnio szukane
krawcowa
klasowacz
krawcowa
Tychy
PIEKARZ




Helpdesk Engineer with dutch language



Helpdesk Engineers with dutch language !!!

Context of the Job

The Helpdesk Engineer will join the Helpdesk team, located in Krakow.
This Helpdesk team is responsible for supporting a wide variety of customers from all EMEA affiliates. The Helpdesk Engineer will cover IT related incidents from these customers, and is backed by specialist support groups that operate locally.

The Helpdesk team operates in a 12 hour support service 5 days a week. (max 40hrs/week, 5 days/week).

Job Mission

To provide client specific hardware/software support to the employees/IT users of our client. Handle related problems encountered in order of priority and within the optimum time scale, in accordance with procedures and objectives.

Key Responsibilities

To ensure 1st line support service to resolve problems encountered by IT users/employees of our client; this can mean inter alia:
- Analysing support requests sent by the customer’s personnel by calls, e-mail, web submit,…
- Examining all problems; evaluating complexity, impact and priority,
- Giving required support efficiently and effectively and in accordance with priority, impact and objectives,
- Escalating problems according to procedures; to the client’s helpdesk or to the Second level standby Engineer,
- Log every support request in the ticketing system. Documenting in details the issues and troubleshooting steps taken,
- Ensuring follow-up of all issues,
- Taking decisions regarding open tickets, giving feedback on cause of, and solution to, problem to user,
- Managing and reporting resolved problem.

To participate as a team member to achieve established maintenance objectives, inter alia by:
- Working in close collaboration with your colleagues to ensure that service delivery to the users is of the highest standard, giving support to colleagues,
- Working in accordance with TechTeam and Customer quality standards, procedures and work instructions,
- Reporting on progress, issues and problems to the supervisor; giving suggestions to optimise service offered and work processes,
- Study and participate in activities to improve knowledge of project specific software, hardware and/or products.


Required Technical Competences

Technical skills: Knowledge of email systems, Windows and Windows applications ( Word, Excel, PowerPoint, Windows NT/2K/XP); Internet Explorer; Client specific’s technology, Global Ticketing system. Other expertise such as Networking, TCP/IP might be of value, MCSA or equivalent through experience is an advantage.

Important!

Language skills: Dutch language - fluent level is absolutely demanded !

We offer

Salary:

Start salary: 2800 – 3000 PLN Gross (based on exp + competences)
Work in big , international Company
The contracts with the candidates should be signed in the beginning of November 2009, but the candidates can start in February/March 2010.
Województwo: Zagranica
Miasto: -
Cena: 0.00
Aby skontaktować się z ogłoszeniodawcą wejdź w link poniżej:
Helpdesk Engineer with dutch language





Zobacz również:


Praca dorywcza


Poszukuję osób, które są chętne zarobić dodatkowe pieniążki w wolnym czasie. Firma działa na całym świecie od kilku lat i posiada wielki wachlarz kosmetyków, perfum oraz chemii gospodarczej, na prawdę... [więcej]
0.00 PLN

Konsultant Techniczny


Royal Software Consulting sp. z o.o., firma z branży IT, poszukuje na roczny projekt z możliwością przedłużenia dla jednego ze swoich Klientów, Kandydatów na stanowisko: Konsultant Techniczny Zakres... [więcej]
0.00 PLN

Zatrudnie pomocnika na myjni


WITAM. Dam prace w charakterze pomoc na myjni samochodowej. Czas pracy nie okreslony, mozliwosc dopasowania godzin pracy do wlasnych potrzeb. wszystkie szczegoly pod nr tel 508-748-507 [więcej]
0.00 PLN

Production Manager


Firma ERTA dla jednego ze swoich brytyjskich klientów poszukuje kandydata na stanowisko: Production Manager Nr ref. (PM UK) Osoba na tym stanowisku będzie pełniła rolę tłumacza pomiędzy polskim personelem ,... [więcej]
0.00 PLN

przedstawiciel handlowy


Atrakcyjna praca dodatkowa w zespole ludzi nastawionym na odnoszenie sukcesów zawodowych. Poszukujemy osób kreatywnych dążących do spełnienia swoich planów w życiu prywatnym jak i zawodowym. Zapewniamy... [więcej]
0.00 PLN