MANAGER/KOORDYNATOR ds. Obsługi Klienta
MANAGER/KOORDYNATOR ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków i wymagania:
- obsługa i współpraca z Klientem
- dobór najlepszego rozwiązania dla Klienta
- godne reprezentowanie firmy
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- realizacja celów sprzedażowych przez aktywne i efektywne zarządzanie zespołem
- wysokie umiejętności interpersonalne
- samodzielność w działaniu
Zapewniamy:
- przyjazną atmosferę pracy
- poszerzanie wiedzy zawodowych przez szkolenia
- atrakcyjny system wynagrodzeń początkowych do 5000zł+premie
- możliwość awansów
CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail: dzial.rekrutacji@wp.pl kom.:501686265
Zobacz również:
Mechanik samochodowy Norwegia
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku....
[więcej]
0.00 PLN
Dobre nianie, opiekunki do starszych, gosposie
Aniołowo Centrum
Pracy i Pracowników poleca sprawdzone, profesjonalne nianie, opiekunki do osób starszych oraz gosposie.
Pracujemy na terenie Warszawy i okolic.
Nasze usługi są szybkie, rzetelne i...
[więcej]
0.00 PLN
rekrutacja
Korporacja Prawno Finansowa Feniks Spółka Komandytowo Akcyjna z siedzibą w Lublinie poszukuje osób na stanowiska kierowników grupy i specjalistów d/s służebności przesyłu, windykacji oraz tańszej...
[więcej]
0.00 PLN
Przedstawiciel handlowy
W związku z tworzeniem sieci sprzedaży na terenie województwa Dolnośląskiego poszukujemy osób chętnych do pracy przy sprzedaży usług firmy NETIA, internet, telefon, PLAY .
Praca również jako dodatkowa....
[więcej]
0.00 PLN
Monter Wentylacji
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. -światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5500 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją...
[więcej]
0.00 PLN