MANAGER/KOORDYNATOR ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków i wymagania:
- obsługa i współpraca z Klientem
- dobór najlepszego rozwiązania dla Klienta
- godne reprezentowanie firmy
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- realizacja celów sprzedażowych przez aktywne i efektywne zarządzanie
zespołem
- wysokie umiejętności interpersonalne
- samodzielność w działaniu
Zapewniamy:
- przyjazną atmosferę pracy
- poszerzanie wiedzy zawodowych przez szkolenia
- atrakcyjny system wynagrodzeń początkowych do 5000zł+premie
- możliwość awansów
Zobacz również:
Specjalista ds. Technicznych (okolice Kostrzyna nad Odrą)
Naszym klientem jest niemiecki producent dźwigów i urządzeń dźwigowych. Obecnie dla firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznych
(okolice Kostrzyna nad Odrą)
Nr ref. 476/11/2011...
[więcej]
0.00 PLN
Sprzataczka bez nalogów
Sprzatanie w Szwecji dla pani lat 35-45, bez nalogów !!! Praca z zamieszkaniem. Wymagane aktywne prawo jazdy. Podanie o prace, CV prosze przesylac na adres magdalena.cz@hotmail.se Oferty bez wymaganych dokumentów...
[więcej]
0.00 PLN
Cieśla konstrukcyjny - NORWEGIA
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Nr ref.: C.K./N/11/11
Aktualnie prowadzimy dla naszych norweskich klientów ostatni nabór przed sezonem budowlanym na stanowisko:
Cieśla...
[więcej]
0.00 PLN
Zatrudnimy Fryzjerkę/Fryzjera
Nasze oczekiwania:
* Umiejętność pracy w zespole
* Doświadczenie w zawodzie
* Komunikatywność
Oferujemy:
* Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
* Umowę o pracę na pełen etat
* Motywujące zarobki...
[więcej]
0.00 PLN
Rzeźnik wołowy stawki do £11.23, nadgodziny do £16.84
360 Recruitment – wiodaca firma na rynku brytyjskim rekrutujaca pracownikow dla przemyslu miesnego
Obecnie rekrutujemy 8 Rzeznikow/Wykrawaczy wołowych dla jednego z glownych przetworcow miesa w...
[więcej]
0.00 PLN